31.8.11

Kérdés -/Vélemény - Lányok

További infok a cikk belsejében!

  
Katherine Petrova -
1. Szeretnéd hogy Stefan és Katherine összejönne?
zereb98 -  Katherine <3 Stefan vagy Stefan <3 Elena - vagy talán Katherine és Elena ...
nem csak a vicceltem a kérdésre a válaszom hogy - szeretném.
2. Szeretnéd hogy Katherine meghalna?
Dóri 0220 Nagyon mert közbe avatkozhat Stelena párkapcsolatára.
Lillikebaby : Talán
3. Team Katherine vagy Team Elena
zsolt95 - Team Elena
zereb98- Team Katherine
pogácsa 96 - Mind kettőt nagyon szeretem :D
Dóri0220 - Team Elena 
Lillikebaby - Elena
4 Ha Kluas elkapja Katherine-t akkor szerinted Stefan megvédi?
Dóri 0220 -  Én biztos hogy nem védeném meg azt a kuszos r****cot meg érdemelné.
zereb98 - Én szeretném

  
Elena Gilbert -
1. Stelena vagy Delena?
Dóri0220
Én inkább Stefan mellett szeretném látni Elenát minthogy Damonnel legyen. Stefan szép/okos és
kedves. Damon pedig gonosz. Igaz hogy most fordult a kocka de szerintem az évad végén minden
egyes kocka vissza kerül a dobozba és történik valami váratlan dolog hogy a nyarat majd végig izguljunk
 a 4. évadig.
pogácsa 96 -
Delena. Most hogy szerintem Stefan még hosszú ideig (talán az évad végéig) ilyen lesz addig
Elenának nem kell megvédeni örök és halhatatlan szerelmét egymás iránt hanem igen is neki is jár hogy
boldog legyen. Nem pedig csak szenvedni.
Lillikebaby : Delena
2. Szerinted Elenából Vámpír lesz?
pogácsa 96 -
Biztos. Az elején még jó hogy nem de hamarosan olyan kapcsolatba lesz Damonnel hogy örrökre együtt
lennének. De én arra lennék kíváncsi hogy ha Stefan vissza menne mit szólna hogy a párja a testvérével kavar
XD  
3. Mit vársz Elenától a 3. évadban?
zereb98 -
Legyen egy kicsit gonoszabb, bátrabb és harcosabb mert
az első évadban nem nagyon látszott rajta de epizódonként egyre jobban és jobban erősödik.
Lillikebaby : Hogy féltékeny lesz Stefan ex barátnőjére!
4.Elena és Stefan újra összejönnek ?
Dóri 0220 -
Nagyon de nagyon de nagyon remélem hogy ez a kapcsolat nem fulladt meg a tengerben.

Bonnie Bennet-
1. Szerinted erős Bonnie/Jeremy közt a kapcsolat?
Dóri 0220 -
Igen. Sőt nagyon szép pár együtt csak Anna és Vicy bele ne avatkozzanak.
pogácsa 96
remélem meg lesz az édes négyes :D (Vicy- Anna - Bonnie- Jeremy)
2. Mi a véleményed Bonnieról? Megbízható?
zsolt95- Szerintem Bonnie nagyon kedves és jó szívű de valakiket nagyon utál sajnos .... a vámpírokat
LillikebabyTalán!
3. Elijahval képes lesz új alkot kötni? Ha valaki megmenti?
zereb98 -
Nem hiszem.
Dóri 0220 -
Elijah maradjon halva
4. Bonnie most hogy áll Caroline-al?
zsolt95-
Sokall jobban mint az évad elején (2. évad)
pogácsa96 -
Most még azért akadozik de hamar helyre áll

zereb98 - Köszönnöm hogy a kérdésemre válaszoltatok és azt is hogy ha valamit átírtam vagy
ki *-ostam -

0 vélemény:

Megjegyzés küldése