4.8.11

Kayla interjú

- Ők küldtek nekem egy forgatókönyvet, elolvastam, és őszintén, én nagyon megszerettem Vickit!  Ő csak egy ilyen rossz kislány.Teljes ellentéte, aki vagyok. Azt így szórakoztató játszani valamit, ami nem vagyok! Én soha nem lesz a "drogos" típusú. – Kayla Ewell -

Liza Rae: Kihez vagy közel a Vámpírnaplók háza táján?

Kayla Ewell: Ez valóban nagyon nehéz megmondani! Mert közel vagyok sok különböző emberhez, különböző módokon! Azt kell, hogy mondjam, hogy én inkább Nina Dobrev-hez


LR: Mit gondolsz, kit válasz Jeremy? (Vicki, Anna, vagy Bonnie)

Kayla: Őszintén? Nem tudom! Azt hiszem, igazán szerencsés, mert mind a három nő szép és nagyon szereti őt.  Olyan, mint az Ultimate Bachelor! [Nevet] Minden lány annyira más!  Azt hiszem, érdekes lesz, hogy két vámpír és egy boszorkány minden egymás ellen, ez ​​lesz a végső harc - szuka![Nevet] Malese Jow / Anna/ annyira tehetséges!  Azt hiszem, mindketten felfigyelve nézünk egymásra, hogy ugyanazt csodálat és tiszteletet nyúltunk egymás iránt.  Annyira profi, és nagyon megalapozott.  Remélem, már sokkal több a teendő lesz együtt!


LR: A rajongók biztos vagyok benne, szeretnék tudni, milyen érzés együtt dolgozni Paul Wesley és Ian Somerhalder, annyira aranyos! Hogyan lehet összpontosítani?!

Kayla: [nevet] Én teljesen egyetértek veletek!  Ez volt az egyik legnehezebb dolog az elején!Én is elkezdtem nézni és megszállott lettem! Annyira meleg van! Hallottam, hogy Ian [Somerhalder] volt Damon, Nagyon izgatott voltam!  Amikor elolvastam a jelenetet, ahol vagyunk, rajtam fehérnemű volt, mint igen, ez a legjobb munka a világon! Kaptam fizetést - táncolni fehérneművel és Ian Somerhalder-el? Wow. Wow.  De ez a dolog Ian, aki éppen olyan csodálatos, és elfogadó és szeretetteljes, hogy ő valóban csodálatos a belső oldalán.  Ugyanaz a Paul [Wesley], aki annyira őrülten csendes, és intenzív soha nem tudom, mit beszélni vele!  Ő olyan jó fiú is.

0 vélemény:

Megjegyzés küldése